Opleiding: van intake gesprek naar huidanalyse tot product advies
Op een spontane en zeer professionele manier je klant wegwijs maken in de huidverzorging met duidelijk en concreet productadvies.
De eerste indruk die jouw klant van jezelf en jouw instituut krijgt moet er boenk op zijn ;)
Daarom is het van cruciaal belang te starten met een goed onderbouwd intake gesprek.
Tijdens deze training leer je:
- welke vragen stel je best tijdens een intake gesprek
- hoe overloop je deze vragen met de klant
- hoe maak je gebruik van de foto's van een huidanalyse apparaat
- hoe lees je deze foto's en hoe link je er een verzorgingsplan en product advies aan
- op welke manier leg je de werking van de huid uit
- waardoor het belang van dagelijkse huidverzorging duidelijk wordt
- vertel uit hoeveel stappen een goede huidverzorging bestaat
- hoe presenteer je best de producten die jij voor jouw klant geselecteerd hebt
- op welke manier motiveer jij de keuze van deze huidverzorgingsproducten
- informeer je klant op welke manier zij/hij de producten thuis moet gebruiken
- sluit af met de juiste zin
- bezegel jouw advies in een verkoop
Intake gesprek, advies, coaching
Komt dit je bekend voor?
- Een nieuwe klant, nieuw advies. hoe kom ik overtuigend over? Gebruik ik een analyseapparaat? Hoe werk ik met dit apparaat? Hoe koppel ik er product advies aan? Hoe begeleid ik een nieuwe klant naar een behandelplan en product gebruik.
- Help, hoe kan ik mijn reeds bestaande klanten toch bewegen tot het opvolgen van mijn advies? Je jarenlange klanten slabakken vaak met het product gebruik. Heel herkenbaar maar hoe zet je hen terug op de rails. Hoe begin je hieraan?
Wat is het resultaat na de opleiding:
- je bent zeker van je kennis
- je kan je kennis vlot overbrengen naar je klant
- zeer resultaatgericht werken
- aanzienlijke omzetverhoging
- je kan producten makkelijker adviseren
- je kan vlot behandelingen en kuren verkopen
- recurrente omzet
Training:
- Halve dag deel
- 1 op 1 bij jou ter plaatse